Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
Я вчитель
Кожна дитина-це особистість.
Вона має бути освіченою, компетентною, самодостатньою, здатною до саморозвитку
і самореалізації. Це головні завдання сучасної освіти. Але в першу чергу,
дитина має бути людиною. Жодний навчальний предмет не має таких необмежених
можливостей, щоб виховати справжню Людину,як світова література. Ми вчимося
безкорисливості і благородству у кумедного Дон Кіхота, захоплюємося мужністю і
відповідальністю юного Діка Сенда, боремося за життя разом з героями Джека
Лондона, шукаємо виходу із замкненого життєвого кола з Анною Кареніною,
поринаємо в зранену душу Поля Верлена і намагаємося зрозуміти, чому "так
тихо серце плаче", співчуваємо і хочемо допомогти Грегору Замзі. Аналізуючи твори та художні
образи, ненав'язливо, тактовно виховуємо загальнолюдські цінності: добро,
милосердя, взаємодопомога, бажання допомогти, підтримати, небайдужість до
людського горя. А в наш сучасний непростий час, коли засоби масової інформації
позиціонують низькопробні зразки іноземної культури заради комерційної вигоди,
не замислюючись про духовність молодого покоління, саме література покликана
будити, рятувати дитячі душі від збайдужіння, жорстокості,егоїзму. Можливо,
допоможуть комусь моральні уроки Маленького принца, повчальний приклад скнари
Скруджа, поради Роберта Бернса, вміння
залишатися людиною у будь-якій ситуації Робінзона Крузо. Особисто я в це вірю,
тому і виховую на уроках світової літератури гуманістичні ідеали, формуючи
освічену, компетентну, самодостатню особистість, але , в першу чергу, добру, людяну,
чесну і справедливу Людину.
|
Категорія: Мої статті | Додав: Astharoth (07.11.2013)
| Автор: Карман Тетяна
|
Переглядів: 314
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Сайт Рівнянської ЗШ№2
Сайт учителя початкових класів Рівнянської ЗШ№2 Полякової Н.В.
|